Uvjeti dostave
Dostava i isporuka paketa moguća je na sljedeće načine:
1. GLS dostava na adresu ili dostava u GLS prikupno mjesto / CIJELA RH
2. Preuzimanje paketa u našem prodajnom centru
Cjenik dostave
GLS dostava / 1-2 radna dana (narudžbe do 400 € / 3013.80 kn): 4 € / 30,14 kn
GLS dostava / 1-2 radna dana (narudžbe iznad 400 € / 3013.80 kn): BESPLATNO
Preuzimanje u našem prodajnom centru: BESPLATNO
Cijene dostave vrijede na području cijele Hrvatske.
Opći uvjeti dostave i preuzimanja paketa
• Narudžbe i uplate zaprimljene radnim danom od ponedjeljka do petka do 14:00h šaljemo isti dan.
• Narudžbe i uplate zaprimljene u petak iza 14:00h, subotu i nedjelju šaljemo u ponedjeljak.
• Dostava se vrši sukladno rasporedu navedenom na svakom od niže navedenih načina dostave i isporuke.
• Vrijeme slanja i dostave/isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
• U slučaju izvanrednih situacija (poteškoće u prometu, vremenske neprilike, kvar dostavnog vozila, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera) vrijeme dostave može biti dulje od navedenog.
• Kupac je obavezan, prilikom preuzimanja robe, potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.
• Ukoliko kupac naruči proizvod s plaćanjem pouzećem, te ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, Obelisk d.o.o. zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova (trošak slanja paketa te trošak povrata paketa).
• Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi Vas dostavna služba mogla pronaći.
Proizvodi će biti zapakirani tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne mogu oštetiti. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pošiljke provjeriti eventualna VANJSKA oštećenja pošiljke tj. paketa i odmah ih reklamirati dostavljaču, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva veća vanjska oštećenja. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
1. GLS dostava na adresu ili dostava u GLS prikupno mjesto (GLS PaketShop)
GLS dostavlja radnim danom od 08-17 sati, od ponedjeljka do petka (subote, nedjelje, praznici i blagdani se ne računaju kao radni dani) / CIJELA RH
Roba poslana GLS dostavnom službom obično stiže na adresu unutar 48 sata nakon slanja, a u većini slučajeva unutar 24 sata.
Za narudžbe na udaljene otoke, dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).
Dostava na sve otoke vrši se po ovom rasporedu GLS HR dostava na otoke, svi ostali otoci koji nisu navedeni u tablici dostava se vrši putem Hrvatske pošte.
Podizanje paketa na GLS prikupnim mjestima (GLS PaketShop)
Osim dostave na kućnu adresu, pakete možete podignuti na GLS PaketShop-ovima, poslane pakete možete preusmjeriti putem linka koji ćete dobiti na e-mail adresu nakon što pošaljemo paket.
Koristeći uslugu GLS Track & Trace možete preusmjeriti paket na GLS PaketShop, čak i ako Vam je paket poslan na kućnu adresu (nakon što Vam stigne obavijest da šaljemo paket).
Također, možete nam u napomeni narudžbe navesti naziv prikupnog mjesta (GLS PaketShop-a) u koji želite da pošaljemo paket.
Naziv i kartu prikupnih mjesta možete pronaći na GLS Paketshop karti.
SMS i e-mail obavijest i praćenje pošiljke (track&trace)
Nakon što je Vaša narudžba obrađena i pripremljena za predaju GLS Croatia dostavnoj službi, na Vaš kontakt e-mail i telefon će stići prva SMS obavijest da će paket biti dostavljen, adresu dostave i evenutalni iznos pouzeća. Na dan dostave dobiti ćete drugi e-mail te SMS obavijest sa trosatnim vremenskim intervalom u kojem će pošiljka biti isporučena (npr. 09:00-12:00h), brojem pošiljke i kontakt telefonom dostavljača za eventualni dogovor oko drugog vremena ili mjesta isporuke pošiljke.
Što ako me nema na adresi kada dođe dostavna služba?
Ako pošiljka ne može biti isporučena na specificiranu adresu, tada će dostavljač ostaviti obavijest o prispijeću. Obavijest sadrži ključne podatke o paketu kao i telefonski broj GLS-a.
Također, dobit ćete poruku putem e-maila i/ili SMS-a koja će ponovo sadržavati direktnu poveznicu na GLS Delivery Manager. Tamo ćete moći prema Vašim željama zadati upute vezane za drugi pokušaj dostave.
U koje vrijeme je dostava?
Nismo u mogućnosti utjecati na točno vrijeme kada će dostava biti izvršena, budući da ono ovisi o rasporedu dostavne službe, no nakon što dobijete obavijest da Vam paket stiže možete kontaktirati dostavljača pa pokušati dogovoriti neko drugo vrijeme.
Napomena: Zbog dostave, ukoliko je na zgradi ili kući navedeno drugo prezime od onog kojeg ste upisali u narudžbi, molimo da ga navedete u napomeni kako bi vas dostavna služba mogla pronaći.
2. Preuzimanje paketa u našem prodajnom centru
Za osobno preuzimanje robe kod nas u skladištu se ne naplaćuju troškovi dostave.
Za ovu vrstu isporuke prilikom narudžbe online odaberite opciju dostave ili isporuke (Preuzimanje u skladištu).
Radno vrijeme: Ponedjeljak – petak: 09:00 do 17:00 sati, Subotom 09:00 – 14:00 sati
Moguće vrijeme isporuke paketa se u slučaju blagdana i državnih praznika prebacuje na prvi sljedeći radni dan.
Na kontakt stranici možete provjeriti da li radimo skraćeno zbog praznika ili blagdana.
Adresa prodajnog centra: Kavur d.o.o., Dr. Jurja Dobrile 42, Velika Gorica
Molimo Vas da prije dolaska u skladište provjerite da li je narudžba spremna za preuzimanje na tel: +385 1 62 15 567 ili e-mail: kavur.hr@gmail.com